«Svake på netthandel»

«- Svake på netthandel» skriver Finansavisen på årets første avisdag. «Norske butikkjeder er digitalt umodne…». Kjøpsopplevelsene er for dårlig og norske kjeder kan ikke omnikanal hevdes det.

Mye er nok rett, og vårt forsett for 2017 er å jobbe enda tettere med våre kunder for å få dem til å bli sterkere på nett. Vi har nemlig nok av eksempler på kunder som er gode på omnikanal. Vi kan igjen nevne Princess som gir deg full bytterett i butikk, samme pris på nett som i butikk, gir deg full info på nett hva de har av beholdning i din nærmeste Princess- butikk, klikk og hent, reserver på nett for å hente i butikk osv. 3 av 4 kunder som står inne i en fysisk Princess butikk sier de har sjekket nettbutikken på forhånd for vareutvalget til butikken, pris og beholdning.

Nettsalget til Princess har forresten økt med 833% etter at de ble Digitroll- kunde i 2012.

Kontakt oss gjerne på tlf. 900 78 050 for en prat om omnikanal og nettsuksess.