
Hvorfor velger kundene din nettbutikk?
Hvor viktig er produktdetaljsidene (PDP-er) i en nettbutikk.…
juni 20, 2023/av Digitroll AS
Kundelojalitet på nett – der 80% av dine fremtidige inntekter kommer fra
Hvor mye betyr kundelojalitet for din bedrift? Formålet med…
juni 1, 2023/av Digitroll AS
Hvilken fraktlevering velger nettkundene?
I den nye netthandelundersøkelsen fra Nets går det frem at…
mai 31, 2023/av Digitroll AS
Innkjøpernes betydning for omnikanal
Omnikanal knyttes til tilhørende og like kundeopplevelser på…
mai 2, 2023/av Digitroll AS
Sparer fylkeskommune for millioner
Sparer papir, tid og penger.
Vestfold og Telemark fylkeskommune…
august 30, 2022/av Digitroll AS
Stort potensiale med omnikanal
NHO handel & service og Nova Retail kom nylig med en interessant…
juni 20, 2022/av Digitroll AS
Omsetningen skjøt i været for nettbutikken til Suser i sivet
I 2015 utviklet Digitroll nettbutikken til klesbutikken Suser…
juni 9, 2022/av Digitroll AS
Slik fikk Princess-kjeden suksess med sin omnikanal-satsing
Kjeden Princess har de siste årene hatt enorm vekst på nett…
februar 10, 2022/av Digitroll AS
Riktige priser til dine B2B- kunder – starte nettbutikk med sanntids- prisoppslag
Hvis du skal starte B2B- nettbutikk, så bør den gi kundene…
oktober 5, 2021/av Digitroll AS
Klær mest populært på nett
En ny undersøkelse fra analysebyrået Respons analyse viser…
august 29, 2021/av Digitroll AS
Ny netthandelsundersøkelse viser endrede kjøpsvaner
De som har investert i nettsatsing de siste 18 månedene kan…
august 25, 2021/av Digitroll AS
Detaljhandelbransjen trenger ikke frykte den digitale ljåmannen fra Amerika
Gode nyheter for norske nettbutikker. Selv om Amazon og andre…
august 25, 2021/av Digitroll ASDigitroll Bergen
Fantoftveien 38
N-5072 Bergen
E: info@digitroll.no
T: +47 55 27 30 40
Digitroll Oslo
Kongensgate 6
N- 0153 Oslo
E: info@digitroll.no
T: +47 900 78 050